9.5 / 10 | 1 waardering
0
x

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Veelgestelde vragen

Het kan natuurlijk zo zijn dat er tijdens een bezoek aan deze website of tijdens het bestelproces vragen bij u opkomen. Hieronder hebben wij de meest voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet. Zit uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via support@printmaster.nl of telefonisch op +31(0)20 260 02 04.

Hoe bestel ik een product?
Kijk bij Bestelprocedure voor een uitgebreide uitleg van het bestelproces.

Op welke manier kan ik betalen?
Zie Betaalmogelijkheden voor een uitgebreid overzicht.

Kan ik mijn bestelling wijzigen als ik deze heb geplaatst?
Dit is in principe niet mogelijk. Merkt u nou direct na bestellen dat u een fout heeft gemaakt, laat dit ons dan direct telefonisch weten. Wij zullen ons best doen om de wijziging alsnog door te voeren. Dit is echter geen garantie, het kan zijn dat de bestelling al volledig is verwerkt en in dit geval kunnen wij hier helaas niks meer aan doen. Na de bevestiging van de bestelling vervalt namelijk uw herroepingsrecht.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Uw recht van retour vervalt omdat het een directe download is. Zie Ruilen en retourneren voor een uitgebreidere uitleg.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact op met Mindscape via support@printmaster.nl of +31(0)20 260 02 04. Wij zullen vragen om de bevestiging van de bestelling en om uw gegevens. Vervolgens zorgen wij er uiteraard voor dat u het juiste product ontvangt.

Ik heb geen downloadlink ontvangen, wat moet ik doen?
Heeft u de bestelling afgerond met een betaling en een bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met Mindscape via support@printmaster.nl of +31(0)20 260 02 04. Wij zullen u zo snel mogelijk handmatig een downloadlink toesturen.

Ik heb geen activatiecode ontvangen, wat moet ik doen?
Heeft u de bestelling afgerond met een betaling en een bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met Mindscape via support@printmaster.nl of +31(0)20 260 02 04. Wij zullen u zo snel mogelijk handmatig een een activatiecode toesturen.

Mijn activatiecode werkt niet, wat moet ik doen?
Neem contact op met Mindscape via support@mindscape.nl of +31(0)20 260 02 04. Wij zullen direct uitzoeken wat het probleem is en u voorzien van een nieuwe code.

Het lukt me niet om het product te downloaden, wat moet ik doen?
Probeer de link in een andere browser te openen (Chrome, Internet Explorer, Safari etc.). Werkt dit niet, maak dan screenshots of een video van het probleem en stuur deze op naar support@printmaster.nl. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen.

Het lukt me niet om het product te installeren, wat moet ik doen?
Stuur de specificaties van de computer waarop de software geïnstalleerd dient te worden, vergezelf van een screenshot(s)  van de error/foutmelding. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen met de installatie.

Heeft u een vraag die hier niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op via support@printmaster.nl of bel ons op +31(0)20 260 02 04.

Neem contact met ons op

Meld u aan, en blijf op de hoogte van de nieuwste updates